Özlem

Özlem
@Kitapperestkiz
"Ne bir kimseyi göresim var, ne konuşasım bir kimseyle, Hayır, insanları sevmiyorum."
Satış Danışmanı
Iktisat_lisans
29 Mayıs
83 okur puanı
Ocak 2020 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Sanırlar ki sen beni biricik yar saymıştın Oysa ki hep yedekte hep elde var saymıştın Hadi git ne bir adres ne bir hatıra bırak Zannetme ki pişmanlık mutluluk kadar ırak Cemal Süreya
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“Olmamasına razıyım; oluyormuş gibi olmasın yeter.”  Franz Kafka
Uyudum, uyandım, uyudum, uyandım; kepaze bir yaşam.
Kаdının yаşı sorulmаz çünkü o dа bilmеz аğlаdığı, sızlаdığı gеcеlеrin hеsаbını.! *İlhan Berk
elbette seni inciteceğim.  elbette beni inciteceksin.  elbette birbirimizi inciteceğiz.  ama bu varoluşun mutlak koşuludur. bahar olmak, kışın riskini kabul etmek demektir.  var olmak, var olmama riskini kabul etmektir.  antonie de saint exupéry