Nurten yeni aldığımız çiçeklerle konuşuyor. Sesi de bi güzel. Bunu nasıl fark etmediğimi bilmiyorum yıllardır. İçimdeki uğultu her şeyi bastırmış sanki. Nurten’in sesini duymanın, Nurten’in varlığının sesini duymanın farkına vardım bugün. Bir şarkı istedi, bir neşe istedi içim. Hadi gel dışarıya çıkalım dedim Nurten’e. Gezeriz öyle… Karımla beraber yolda olmanın, birlikte bir şarkı dinlemenin, elini tutmanın, tek elle araba kullanmanın sesini duydum. Hoşuma gitti…