Gülcann

“Kendimi yapayalnız ve kimsesiz hissediyorum. İyi ki sen varsın."
Sayfa 109·Kitabı okudu
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ben onun beni hep öyle hatırlamasını istiyorum. Öyle masum. O benim gençliğim, anlatabiliyor muyum? Unuttuğum beni hatırlayan tek kişi o.
Sayfa 108·Kitabı okudu
Alıntı
İçinde acaba olan bü­tün cümleler karanlık. Ne olacağını, nasıl olacağını bilmiyor­sun.
Sayfa 107·Kitabı okudu
Alıntı
Çiğdem’in orkidesi çiçek açtı bu hafta, kesin çiçek vermeyecek ama yine de budadım demişti, iddiaya girmiştik, ben kazandım. Hem de iki kere kazandım. Çünkü benim hayalimde çoktan açmıştı çiçek…
Sayfa 102·Kitabı okudu
Alıntı
Kendi ses­sizliğimize gömüldük yine.
Sayfa 90·Kitabı okudu
Alıntı