Gülcann

Çok bilmek hiç iyi bir şey değil… Hiç.
Sayfa 133·Kitabı okudu
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İçimde hep sevilmeyi bekleyen bir çocuk var…
Sayfa 126·Kitabı okudu
Alıntı
Sizce ?
Neşe bulaşıcıdır falan diyorlar. Yalan. Neşe kolonya gibi bir şey. Dökünüyorsun, o an ferahlıyorsun. Sonra uçup gidiyor burnundan, elinden, üzerinden. Kasvet öyle değil ama, zamk gibi, bulaşıyor ve dokunan herkese yapışıyor.
Sayfa 123·Kitabı okudu
Alıntı
“Olduğum yerde olmak istemiyorum ama olduğum yerden çıkıp gidemiyorum da.”
Sayfa 120·Kitabı okudu
Alıntı
Hangimiz hata yapmıyoruz ki…
Bir hatanın bedeli bu kadar mı ağır olur ? Ömrüm bu so­runun cevabını aramakla geçti.
Sayfa 113·Kitabı okudu
Alıntı