Stefan Zweig
Sayfa sayıları az olduğu için seriye başladığım günden beri bir kitap bitireceğimi kendime söz vermiştim. Bugünde ''Kaçak - Sahaf Mendel,, eserini bitirdim.
Kitap kırk dokuz sayfalık ve iki hikayeden oluşuyor. Beni en çok etkileyen ise ''Kaçak,, hikayesi oldu.
Sanırım kısa ve öz kitapları seviyorum o sebeptendirki Zweig'i çok sevdim.
Gece 01.10 tavsiyedir.
Keyifle Okumalar !