"Kılıfta maharet olsaydı, cevizi de kabuğu ile yerdik ama onu kırıyoruz ve içindeki besini alıyoruz. Önemli olan kılıfın içindeki Diyelim cevizi kırdınız ve içi çürük çıktı, siz dönüp kabuğu yiyebilir misiniz? İçi boş, kabuk önemsiz. Taştan ne farkı var."
"Kılıfta maharet olsaydı, cevizi de kabuğu ile yerdik ama onu kırıyoruz ve içindeki besini alıyoruz. Önemli olan kılıfın içindeki Diyelim cevizi kırdınız ve içi çürük çıktı, siz dönüp kabuğu yiyebilir misiniz? İçi boş, kabuk önemsiz. Taştan ne farkı var."