kitabın 300. sayfasına kadar hiçbir şey olmuyor sadece "ben kitap okuyorum" diyorsunuz, okuduğunuzdan zevk almıyorsunuz. Ayrıca, kitabın sonlarına doğru kadınları kötüleme, erkekleri yüceltme, onlar erkek istediğini yapabilirler gibi bir düşünce ortaya çıktığı, ve bazı yerleri fazlasıyla ergen tiplemesiyle olduğu için kitaba olan puanım düşük. İlk kitabı tat vermeyince, 2. yi okumam mümkün gözükmüyor.