+ "Nasıl bir his?"
- "Ne nasıl bir his?"
+ "Ölmek. İnsan bunu hissediyor mu? Herkes için aynı olmadığını, kalbinin ve nefes alış verişlerinin duracağını da biliyorum ama bu nasıl bir his?"
İnsanlar ölünce, diyordu, nefes almayı bırakırlar. Yemek yemek zorunda kalmaz, konuşmaz, düşünmez ve bizim onları özlediğimiz gibi bizi özlemezler. Hiç ama hiçbir zaman uyanmazlar.