Her kitap bir ilim

Her kitap bir ilim
@Kitapsever82
Mesaj kapalı ! Takipci istemiyorum!! Yalnızca okudugum kitaplari arşiv için kullandığım kitap sitesi !!! Kusursuz olunmaz ,ama Allahcc hatırını kırmaktan korkarak yaşamaya çabalamak,gelinebilecek en güzel mevki
Şereflikoçhisar Ticaret Meslek Lisesi
Ankara
28 Ocak 1982
86 okur puanı
Şubat 2022 tarihinde katıldı
Kimsenin kitaba falan baktığı yoktu.Zaten ülkemizde insanların okuma-yazma ile araları pek hoş değil.
Reklam
Ayakkabılar eskir be Ali’m. Her şey eskir.  Bak sen hâlâ sevdiğim adamsın, sen eskime.
Kitap Tahlilim
7/10
·115 syf.··
Beğendi
·
2023 21. kitabı
Ben daha önce filmini izlemistim ,cok begenmistim gercekten .Kitap da guzeldi ,olay örgüsü guzel islenmis , uslup sade anlasilir sekilde ifade edilmis. Ancak filminde ki o lezzeti o ruhu ben alamadım. Sevmenin, insanlığın söz soylemek olmadigini. İnsanlarin birbirine ,ev ,yuva ,sevda olabildigini gösteren sicacik bir hikaye idi. Net olmanın ,duygu ve görüslerine sahip ciķmanin, ne pahasına olursa olsun atılan adımların ,verilen sözlerin ardında durabilmenin guzelligi cok guzel vurgulanmis . . Okumayanlara tavsiyemdir.Bir cocuga verilecek en guzel  hayat ,baba ve annenin ayni evde birlik beraberlik icinde olmasi, yetistirme de guzel ornek olma cabasi. Evin icine huzur, insanlik ,ahlak ve sevgiyi yayarak eğitimi onemsemesiydi. Ailede cocuga verilebilecek, en iyi egitim de ,mutlulukta bu degil miydi ? Satın alınamayacak bu özel seylere sahip olmak en buyuk zenginlikti bilene.Ders cikarilacak ogretici bir kitaptı benim için.
Uzun HikâyeMustafa Kutlu · Dergâh Yayınları · 202345,6bin okunma
10/10
·416 syf.··
Beğendi
·
2023 58. kitabı
·
9 günde okudu
·
Okunma: 08 Kasım 2023 01:37
Kitap bitti.... o kadar üzgünüm ki kelimeler yetersiz kalır, hem hep bir sonraki sayfa gelsin dedigim , hem asla hic mi hic bitmesin istediğim mükemmel ötesi bir eserdi.Yazara sonsuz teşekkürlerimi iletirim, beni boyle bir aleme gönderdigi o duyguyu ben yasamisim gibi geçirdiği ,cok uzmenin yani sira cok cok mutlu ettigi icin.Siddetle tavsiyemdir favori kitaplarimin arasinda yerini aldi.Cok az kurgu eklenmis olsada, buram buram gercek yasam....acı, basarı ,Çaba ,aile ,annelik,kirsal kesimlerde hayatin akışı sehirde yasamin farkı ,cocukluk ,gençlik, ask ,egitimin ehemmiyeti ,insanlık, ne umit edip ne buldugumuz hayatlarimiza dokunan hikaye.Uzun zamandir bu denli tesirinde kaldigim pek az kitap okudum.Okuyun okutun bana cok sey katti ,edebi yonu agir .Olay örgüsü ile her sayfada bu kadar da olmaz yok artik dedirten cinsten , asiri asiri merak uyandiran surekli ters köşe yapan, birakin sonunu bir sonraki sayfada neler olacak asla kestiremeyeceginiz bir eser.Dili cok akici ,o kadar ders veren niteligi var ki saymakla bitiremem bi sans verin mutlaka . icim yansa da iyiki diyorum okumusum. Bazi kitaplar var başyapıt olmayi ziyadesi ile hakediyor.Ama genelde yillar asir gecer yazar Ölür eser ancak degerlenir.Bakis acima buyuk katkisi oldu. Bazi yazarlar Insana okudugu eseri yasatiyor harikulade bir duygu.
Mavi DantelÇağla Çakır · Arkadya Yayınları · 2021440 okunma
Belki de günlerin ne getireceğini bilmeden yaşamak, insanoğluna verilmiş hem en büyük mükâfat hem de en büyük cezaydı...
Reklam