Meraklı, pozitif, yaşamayı seven, kendi hayat amaçlarım doğrultusunda, kendi ilkelerime göre hayatı yaşamayı düstur edinen biriyim. Tabii ben böyle derim de ayna neyi gösteriyor? Bu soruyu birazda hayat cevaplayacak.
Başkalarıyla geçinme tarzınızdan hoşnut musunuz? b! Başkalarının bunun karşılığında size davranış tarzı ile mutlu musunuz? b! Başkalarına elinizden gelenin en iyisini sunmak için ne gerekiyorsa yapıyor musunuz? İyi bir dinleyici misiniz? Değer veriyor, verdiğinizi gösteriyor musunuz? İstediğiniz şekilde konuşuyor sohbet ediyor ve fikirlerinizi sunuyor musunuz?
Duygularınızın sağ duyunuza üstün gelmesine izin mi veriyorsunuz, yoksa duygularınızı kontrolde mi tutuyorsunuz? Daha sonradan pişman olduğunuz şeyler söylüyor musunuz?
Başkalarının kendilerini mümkün olan en iyi şekilde görmelerine yardımcı oluyor musunuz?
Fiziğinizden hoşnut musunuz? Bu konuda doğal ve biyolojik olarak bir şey yapmak İyi gelecekse, bunu yapıyor musunuz? Dünyanın sizi nasıl algılamasını isterdiniz Siz öyle misiniz?
Nasıl görünüyorsunuz? Nasıl görünmek istiyorsunuz? Kendinizi ve görünüşünüzü, kişisel ve profesyonel olarak hedeflerinize ulaşma şansınızı maksimuma çıkaracak şekilde ayarladınız mı?
Yaşam programınız başkalarının beklentilerine mi, yoksa kendi tercihlerinize mi dayanarak oluşturduğunuza karar vermenizi öneriyorum. Öğrenebileceğiniz en önemli gerçeklerden birisi, kendi kişisel tercihlerinizle oluşturduğunuz programdır.
Gerçekten en çok kim olmayı istediğinizi veya yaşamdan Aslında Neyi beklediğinizi en iyi en gerçekçi ve pratik şekilde bulmak her zaman kolay değildir. Fakat, yaptığınız seçimleri değerlendirdiğimiz her defa, kendinize bu soruyu sorun ve net yanıtlar verin. Daha fazla şey öğreneceksiniz.