Yașamındaki her șey hep aynıydı ve bir kez gençliği sona erdi mi hep yokuș așșagı gideceği belliydi: Yașlılık dönüșü olmayan izler bırakacak,hastalıklar birbirlerini kovalayacak , dostlar birer birer yok olacaktı. Yașamını sürdürmekle hiçbir șey kazanmayacaktı, tam tersine acı çekme olasılıgı hep artacaktı