Züleyha

Züleyha
@Kitapseverbirgonca
Kitap okuyarak dünyadan biraz olsun uzaklașabiliyorum.
Dıșarının böyle karıșıp darmadağın olması korkunç. İnsan resmen içine çekiliyor sanki!
1000Kitap
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İnsan hayatta geçici bir yolcudur. Kendi varlığına en çok inandığı, dostlarının hatıralarında ve gönüllerinde en çok iz bıraktığını sandığı yerde bile kalpten silinir ve izleri kaybolur. Hemde ne çabuk!
Sayfa 87·Kitabı okudu
Edebiyat
Dünya da her iș șöyle olsun, böyle olsun demekle bitmiyor . Atmaca burun ile yatsı burun arasında ne kadar fark varsa , duygu ve davranıșlarda da o kadar vardır.
Edebiyat
Kaderinde sıradıșı olmak varsa sıradan kalamazsın.
İnsan ve Duygular
Gerçi dünyadaki bütün ișler değersiz bașkaları istiyor diye kendi tutkusunu, kendi gereksimini dikkate almadan , para , onur ve bașka șeyler uğruna kendini yiyip bitiren insan her zaman budalanın biridir .
1000Kitap