Gökhan

Gökhan
@Kitapseveres26
Benim yalnızlığım insanlarla dolu.. -Franz Kafka
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Odamda beni kitaplarım bekler. Bu yegâne tesellidir. -Sabahattin Ali
O günden bugüne nice yangınlar söndürdüm,nice hayatlar kurtardım da bir içimdeki yangını söndüremedim.
Sayfa 189·Kitabı okudu
Edebiyat
"Acı anılar insanın gözüne kaçınca ağlatıyor işte."
Sayfa 158·Kitabı okudu
Edebiyat