Bu elimde değil, diye araya girdi. Benden bunu istemeyin. Yanınızdayken her şeyden eminim, gözleriniz, sesiniz, her şey bana kuşku duymamam gerektiğini söylüyor. Bana baktığınızda "sözcüklere" gereksinim duymuyorum, gözlerinizden her şeyi okuyabiliyorum. Ama siz yanımda yokken o kadar acı verici kuşkulara kapılıyor ve öyle sorulara dalıyorum ki, yine size koşup yüzünüze bakmak, inancıma yeniden kavuşmak istiyorum. Bu nedir?