Ç.

Ç.
@Kitapseversss
“Ve anlatılmazlıktaki bir yerden anlatılmaya akan bir şeyim.”
Gece, insanın içinde
Reklam
Yitip giden bir ömrün bilmem hangi çağındayız.
Falanca durağa şimdi geliriz göğe bakalım İnecek var deriz otobüs durur ineriz Bu karanlık böyle iyi afferin Tanrıya Herkes uyusun iyi oluyor hoşlanıyorum Hırsızlar polisler açlar toklar uyusun Herkes uyusun bir seni uyutmam bir de ben uyumam Herkes yokken biz oluruz biz uyumayalım Nasıl olsa sarhoşuz nasıl olsa öpüşürüz sokaklarda Beni bırak göğe bakalım Turgut Uyar
Edebiyat
O halde, bunun dünyanın en olasılık dışı tesadüfü olduğunu kabul etmek zorundasın. Ancak ben evrende bir denge olduğuna inanıyorum. İkimiz de kötü muamele gördük. Belki de bu bizim dengemizdir.
Sayfa 266·Kitabı okudu
Tanıdığım herkesin önemsiz ve eksik görünmesine neden oluyorsun.
Sayfa 263·Kitabı okudu
Reklam