Falanca durağa şimdi geliriz göğe bakalım
İnecek var deriz otobüs durur ineriz
Bu karanlık böyle iyi afferin Tanrıya
Herkes uyusun iyi oluyor hoşlanıyorum
Hırsızlar polisler açlar toklar uyusun
Herkes uyusun bir seni uyutmam bir de ben uyumam
Herkes yokken biz oluruz biz uyumayalım
Nasıl olsa sarhoşuz nasıl olsa öpüşürüz sokaklarda
Beni bırak göğe bakalım
Turgut Uyar
O halde, bunun dünyanın en olasılık dışı tesadüfü olduğunu kabul etmek zorundasın. Ancak ben evrende bir denge olduğuna inanıyorum. İkimiz de kötü muamele gördük. Belki de bu bizim dengemizdir.