Bu kitap biraz farklı kişilerin toplum tarafından dışlanması ve yalnızlığa terkedilmesi biraz kişinin kendi kendine yabancılaşması ama benim için en çok insanın kendi kendisine yaptıklarıdır,pardon yapmadıklarıdır desem daha doğru olur. Bir sabah uyandınız ve böcek oldunuzu gördünüz ilk ne düşünürdünüz şimdi napıcam? Ya da ne bilim eyvah eski halime dönebilecekmiyim? Ama karakterimiz işe nasıl yetişicem diyor ya işimi kaybedersem diyor.Böceksiniz ve tek derdiniz işiniz işte dünya ve sistem bizi böyle yaşamaya zorluyor.Kendimizden önce,para ,ailemiz yasam standartımız geliyor ama asla bu sıralamada biz yokuz.Bütün bir kitap boyunca kendini düşündüğü bir sayfa göremedim düşündüğü ya işi ya kardeşi ya anne babasının evi nasıl geçindireceğiydi.Bu dünyada iyi bir insansanız sisteme uyar robot gibi sadece çalışır para kazanır ve başkaları sizi gözden çıkarana kadar yaşarsınız.Tıpkı karakterimizi ailesinin gözden çıkardığı gibi.Rahat ve bu defa kendini düşünerek uyu Gregor
DönüşümFranz Kafka · İnsan Kitap · 2017268,1bin okunma
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!