Sena S.

Sena S.
@Kitapsevgisi98
Kendimi acılardan ve yalnızlıktan oluşma,karanlık bir dünyaya gömmüştüm

Sena S.

, bir kitap okudu
Puan vermedi·64 syf.··
4 saatte okudu
·
2020 14. kitabı
Stefan Zweig
7.6/10 · 134,8bin okunma
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Hayatım param parça ve hiç kimse onları yeniden bir araya getiremez
İnsan herşeyi kaybederse, elindeki son şeyi kaybetmemek için umarsızca mücadele eder