Yeni tanıştığım insanlara iki soru soruyorum
1- Hayvanları seviyor mu?
2- Kitap okuyor mu ?
Bu iki sorudan alacağım cevap onları tanımam ve onları hayatımda tutup tutmayacağım konusunda yeterli bilgiyi bana veriyor
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Okuyanların kesinlikle pişman olmayacağını düşündüğüm müthiş bir kitaptı.Kitaptaki yalın anlatımla kitaba daha bir çekiliyor ve olayları yaşıyormuşsunuz hissine kapılıyorsunuz.Kitapta biri efendi biri de hizmetçi iki çocuğun dostluğu anlatılıyor.Kitapta bir çocuğun babasından ilgi görebilmek için neler yapabileceğini,neleri feda edebileceğini görürken,diğer çocuktan gerçek dostluğun nedemek olduğunu,sadakati ve en çokta bazı zamanlar büyükler de bile görülmeyen bağışlayıcılığı görüceksiniz.Başlarda Emire gerçekten sinirlenmiştim fakat sonradan Emiri anlayabildim o sadece babasından ilgi bekleyen küçük bir çocuktu ayrıca bende pişmanlık nedemek iyi bilirim.