Kitaptar Picasso

Kitaptar Picasso
@Kitaptarpicasso
Ne karamsar bir dayı Andreyevna : Bugün de hava pek güzel...Sıcak değil... Voynitski : Tam insanın kendini asacağı bir hava...
Reklam
Ama bence aylak bir yaşam temiz olamaz.
Sayfa 35·Kitabı okudu
İnsan gerçekten yaşamayınca, seraplarla avunur. Ne de olsa, tam bir hiçlikten iyidir.
Sayfa 32·Kitabı okudu
Dünyayı haydutların değil de, nefretin, düşmanlığın, bütün bu küçük didişmelerin mahvettiğini anlamanız gerekir...
Sayfa 27·Kitabı okudu
Kendisine verilen şeyi çoğalması için mantıkla, yaratıcı güçle donatılmıştır insan, ama bugüne kadar hep yaratacağına yok etti. Ormanlar gitgide tükeniyor, ırmaklar kuruyor, av hayvanlarının kökü kurudu, iklim bozuldu, yeryüzü günden güne yoksullaşıyor, çirkinleşiyor.
Sayfa 17·Kitabı okudu
Reklam