Öncelikle kitabı yeni bitirdim ve bayıldım. Melody bu kitapta artık sesini bütün dünyaya duyurmaya çalışıyor.(spoiler)I.D.E.A'da yeni arkadaşlar ediniyor, atölyelere katılıyor ve bir konuşma bile yapıyor. Noah'ı asla unutmuyor ve Noah'tan çıkma teklifi bile alıyor! Kısacası kitap aşırı iyiydi,herkese tavsiye ederim