📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İçi arınmamışsa, neler bekler insanı, kendi kendisiyle ne savaşlar eder boşuna! Tutkuları içinde ne kemirici kaygılar, ne korkular içinde kıvranır insan! Ne çöküntüler yapar bizde gurur, şehvet, öfke, gevşeklik ve tembellik !
...varliklar içinde kendi değerleriyle ölçülmeyen yalnız bizler varız. Bir atı güçlü ve çevik olduğu için överiz eğeri ile değil.Bir tazı koşmasıyla övülür, tasmasıyla değil; bir kuş kanadıyla övülür, çıngıraklarıyla değil. Niçin bir insanı da kendinin olanla değerlendirmiyoruz? Bir sürü adamı varmış, güzel bir köşkü varmış, şu kadar itibari bu kadar geliri varmış. Oysa tüm bu değerler çevresindedir onun, kendisinde değil.