Kaan Yelkenci

Kaan Yelkenci
@Knylknc
Gına geldi herşeyden
Korkmaktan bıktık, üzgün olmaktan bıktık, bastırıldığımız hissinden bıktık, bıkmaktan bıktık.
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Güzel bakan güzel görür
Insanlar yıkıntıları hor görür ama bence onların da kendine has bir güzelliği var. Güzellik görenin gözündedir derim ben.
Malesef :/
Dunya kimseyi umursamıyordu. Kimseye bir şey sunduğu yoktu. Sadece alıyordu.
Bir şeyi öylesine çok kendi kendilerine tekrar ediyorlar ki, sıkça tekrarladıkları yalan gerçeğe dönüşüyor
Hangisi daha kötü olurdu  Bir canavar olarak yaşamak mı Yoksa iyi bir insan olarak ölmekmi ?