Kaan Yelkenci

Kaan Yelkenci
@Knylknc
Gına geldi herşeyden
Korkmaktan bıktık, üzgün olmaktan bıktık, bastırıldığımız hissinden bıktık, bıkmaktan bıktık.
Reklam
Güzel bakan güzel görür
Insanlar yıkıntıları hor görür ama bence onların da kendine has bir güzelliği var. Güzellik görenin gözündedir derim ben.
Malesef :/
Dunya kimseyi umursamıyordu. Kimseye bir şey sunduğu yoktu. Sadece alıyordu.
ama artık gitmek geliyor içimden. bir sabah masmavi bir bulutun peşinden, dönüşü olmayan yerlere.
Bir şeyi öylesine çok kendi kendilerine tekrar ediyorlar ki, sıkça tekrarladıkları yalan gerçeğe dönüşüyor