Ambulansa Alınmayan Hasta Yakını

Ambulansa Alınmayan Hasta Yakını
I҉҉҉s҉҉҉t҉҉҉a҉҉҉n҉҉҉b҉҉҉u҉҉҉l҉҉҉
Ⓑⓔⓨⓚⓞⓩ
860 okur puanı
Kasım 2020 tarihinde katıldı
Mücadele ettiğim, yendiğimi sandığım ama olaylar durulup da kendi başıma kaldığımda, yüzeye çıkan o sinsi acı ele geçiriyor benliğimi.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
İnsanın başına her türlü felaket gelebilir. Ama en kötüsü, bu felakete kendisinin neden olmasıdır.
Gözlerim doluyor... Günlerdir biriktirdiğim acılar, öfkeler, kaygılar, kuşkular, korkular sonunda taşıyor.
"yoruldum, patron. yollarda yağmurdaki bir serçe kadar yalnız olmaktan yoruldum. yanımda hiç arkadaş olmamasından bıktım. nereye gideceğimizi, nereden geldiğimizi söyleyecek biri. insanların birbirine kötü davranmasından bıktım. her gün dünyada hissettiğim ve duyduğum acılardan bıktım. çok fazla var, sanki her an için kafama cam parçaları batıyor. anlıyor musun? "