Sinem

Sinem
@Kocsinem34
Altını çizdiğim cümleler ve aklımdan çıkaramadığım eserler
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
7/10
·200 syf.··
2019 109. kitabı
·
14 günde okudu
·
Okunma: 17 Kasım 2019 00:00
İrade Terbiyesi kitabı çok okunan ve çok satan bir kitap. Kişisel gelişimi de andıran ama aslında döneminde sanırım öğrenci sorunları ile alakalı bir kitap. Eskiden sevdiğim ama sonradan yavan bulduğum bir kitap. 1800'lerin sonunda yazılmış böyle bir kitap neden çok satılıyor? Belki başlığından olabilir. Bir de biliyorsunuzdur belki bir kitabın yazarı öldüğünde sanırım yaklaşık 70 yıl sonra telif hakkı kalkıyor. Bu yüzden eski kitapları hala yeni baskılarla görebilirsiniz kitapçılarda. Gene de o kadar fena değil, okunabilir.
İrade TerbiyesiJules Payot · Ediz Yayınevi · 201838,5bin okunma
Sinem
Türkiyedeki populerliginin bir ayagini da Cemil Meriç olusturuyor, kendisinin ovguler esliginde andigi bir eserdi. Donemine has ihtiyaclari karsilamis olsa gerek. Kitle iletisim araclarina maruziyet de iradenin zayiflamasi noktasinda basat etkenlerden. Baslik bu yuzden etkilemis olabilir insanlari. Keyifli okumalar.
85 doğruya ne oldu ?
Çocuk LGS'de sadece 5 yanlış yapmış.Çoğu öğrencinin ulaşmak isteyeceği bir sonuç. Ama annesinin dediğine bak: "Hiç çalışmayan biri bile bu kadar yanlış yapardı"diyor . Yazıklar olsun sana.Böyle destek mi olur? Çocuk zaten aylarca çalışmış, stres çekmiş, sınava girmiş. Bir "Aferin emeğine sağlık" demek yerine çocuğun yaptığı 85 doğruyu değil, 5 yanlışı görüyor. Böyleleri anne olmanın anlamını kaçırmış. Anne dediğin çocuğunun eksiğini yüzüne vurmak için değil, düştüğünde yanında olmak için vardır. 5 yanlışa takılıp çocuğun bütün emeğini çöpe atmak annelik değil, kendi hırsını çocuğun sırtına yüklemektir.
1000Kitap
Sinem isimli okura yanıt verildi
Sinem
SELEN :(
85 doğruya ne oldu ?
Çocuk LGS'de sadece 5 yanlış yapmış.Çoğu öğrencinin ulaşmak isteyeceği bir sonuç. Ama annesinin dediğine bak: "Hiç çalışmayan biri bile bu kadar yanlış yapardı"diyor . Yazıklar olsun sana.Böyle destek mi olur? Çocuk zaten aylarca çalışmış, stres çekmiş, sınava girmiş. Bir "Aferin emeğine sağlık" demek yerine çocuğun yaptığı 85 doğruyu değil, 5 yanlışı görüyor. Böyleleri anne olmanın anlamını kaçırmış. Anne dediğin çocuğunun eksiğini yüzüne vurmak için değil, düştüğünde yanında olmak için vardır. 5 yanlışa takılıp çocuğun bütün emeğini çöpe atmak annelik değil, kendi hırsını çocuğun sırtına yüklemektir.
1000Kitap
Sinem
Anne çocuğunun başarısı yerine konu komşuya ne derim derdine düşmüş. Ve işin acı tarafı bu kadın bir eğitimci...