Kol10ya

Kol10ya
@Kol10ya
T.S. Eliot
"Kaliteli yalnızlık, sahte kalabalıktan çok daha iyidir."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
T.S. Eliot
"Affettiğimden değil, boşverdiğimden üzerinde durmuyorum çoğu şeyin. Ve mutlu olduğum için değil, güçlü olduğum için gülüyorum."
Unuttuklarımız aslında derinlerimize gömdüğümüz cenazelerdir.
Oğuz Atay
"Yağmur yağıyor, ıslanıyor etraf. Ağlasak kimse anlamaz değil mi?"
Dostoyevski
"Belki ömrümüzce sevemeyeceğimiz birini yağmurlu bir havada güzel bulup sevivereceğiz."