Serdar

Aklımız olduğuna göre, cahilce hareket etmemeliyiz. Seçme şansımız olduğuna göre, sorumsuzca davranmamalıyız.
Sayfa 309·Kitabı okuyor
Reklam
Her şeyi anlayan bir insan, kendine nasıl saygı duyabilir ki?
Affet benim namustan yana oluşumu. Çünkü pisliğin ortalığı sardığı bu zamanda, İyiliğin af dilemesi gerekiyor kötülükten, Evet, önünde eğilerek, Sana iyilik etmeme izin ver demesi gerekiyor.