Kpss genel kültürden 54 net bırakan biri olarak kendi tecrübelerimce bu süreçte kitap okumanın sadece vakit kaybı olduğunu düşünüyorum ders kitabından çalışmadım ramazan yetgin videolarının tamamını izledim ve yazarak çalıştım aydın yüceninde kısa videolarını izledim çok faydalı oldu. Ders kitabından çalışmak sıkıcı olabiliyor.