Evett öncelikle ilk kitaptan sonra beklentim yüksek bir şekilde başladım ve benim beklentimi karşıladı.İlkinden daha çok beğendim diyebilirim.Vhalla ve diğerlerinin savaş ile yola çıkmasıyla kitap başlıyor,her bölümde bir olay olduğu için çok akıcı bir şekilde ilerliyor.
Bu kitaptaki favorim Aldrik oldu,ilk kitapta da sevmiştim ama bu kitaptan sonra bayıldım<3Ve tabikii de Vhalla.Kitap ilerledikçe güçlerinin farkına daha çok varıyor umarım serinin sonunda iyice güçlenmiş ve olgunlaşmış bir biçimde görebiliriz.
Bu kitapta genel olarak Aldrik ve Vhalla çiftini çokça görüyoruz(人 •͈ᴗ•͈)Ve o son neydi...Herşey güzel gidiyorken bu yapılır mı?! ಥ‿ಥ
Bide spoiler olmasın diye söylemiyorum ama bir karakterin ölümü de beni oldukça üzdü.Ne gerek vardı yani.
Diğer karakterlere gelirsek
Larel,Fritz,Vhalla dostluğunu okumak güzeldi,Daniel çok hoş ve kibar bir karakterdi,Baldair'e hala tam olarak alışamadım.Elecia'ya başta sinir oldum sonra ısındım ama kıskanç Vhalla'yı okumak eğlenceliydi nedense:)Fantatik-aşk türünde kitaplar seviyorsanız kesinlikle tavsiye ederim
Bir sonraki kitap yorumunda görüşürüz
Ateş DüşüyorElise Kova · Yabancı · 20183,232 okunma
Başlangıç kitabı olarak gayet güzel bir kitaptı.Başlarda konuya giriş olduğu için biraz yavaş ilerliyor ve ilk kitap olduğu için aşırı fazla olay yok ama sıkıcı değildi ben baştan sona sıkılmadan okudum diyebilirim.Özellikle kitabın sonlarında olaylar daha güzel bir hal almaya başladı ve ikinci kitabın kesinlikle çok daha heyecanlı ve güzel olacağını düşünüyorum
Karakterlere gelirsek şunu söylemeliyim ki ana karakter Vhalla beni başlarda çıldırttı(-_-;) "tamam büyücüsün iştee"diyerek okudum.Ama sonlara doğru sevdim<3Ve Aldrik'i de tabiKitap bittiği an direkt Ateş Düşüyor'a başladım.Fantastik seviyorsanız okuyabilirsinizz
Hava UyanıyorElise Kova · Yabancı Yayınları · 20164,166 okunma