Güneş tutulması olmadan bakmıyoruz göğe. Hâlbuki güneş her akşam farklı bir şölenle batıyor, her sabah farklı bir tablo çiziyor semaya. Görünmez bir el "unique" mührü basıyor ama bir ressamın sergisinde yüz binlerce dolara satılmadığı sürece haberimiz olmuyor. Hâlbuki" Göğe bakmaz mısınız, onu nasıl da sütunsuz ayakta tutarız?" buyuruluyor.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Dünyanın safası gitti ve kederi kaldı."
Hep, hergün biraz daha koyulaşan o kederin loşluğu içinde sürünüp gidiyor değil miyiz? Dünya hergün biraz daha karanlık...