Siz hiç arabanızla bir kediye çarptınız mı?
-Hayır, inşallah da olmaz çünkü çok üzülürüm.
-Ben işte o kediye benziyorum... Araba çarptıktan sonra yolda çaresizce debelenen zavallı bir kediye.
Babamla göz göze gelince bütün bedenim... elektrik verilmiş gibi titremeye başladı... Onun gözleri kanlıydı. .. Bana sevgiyle değil, merakla bakıyordu... Benim gözlerimde ise her zamanki gibi korku vardı. .. Ya o da sevmezse beni diyordum... Elini cebine soktu ve işte bu başımdaki tokayı çıkardı. .. Hemen birileri beni alıp onun yanına götürdü... Kocaman elleriyle şöyle bir başımı okşadı. .. sonra bu tokayı saçıma taktı ... Canım çok yandı çünkü tokayı takarken saçlarımın çoğunu kopardı. .. Olsun, yine de bana dokunmuştu...