Serhat

Şeytana uydunuz demek. " " Uydum. Şu dünyada bir tek ben miyim şeytana uyan ?
Sayfa 82·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Yalnızlık insana göre değildir. İnsan ruhu yalnızlığa hep isyan etmiştir."
Sayfa 101·Kitabı okudu
Ölmek üzere olan insanlar en çok yaptıklarından değil , yapamadıklarından dolayı pişmanlık duyuyorlarmiş.
Sayfa 39·Kitabı okudu
Ancak biliyorum ki , istiraplar en çok anlayışın, hoşgörünün olduğu yerde azalır.
Sayfa 27·Kitabı okudu
Yaralayanlar ise genellikle yaraları en derin olanlardır.
Sayfa 11·Kitabı okudu