Ondan ayrılırken ki duygularımı ifade etmeye başlayamamıştım bile. Onları yeniden yaşamak istemiyordum. Ama bunları hiç yaşamamış olmayı talihsizlik sayardım.
Sanki bir randevuya gitmiş gibi tuhaf bir heyecan hissettim, kimseyle buluşmamış ama bir başkasının mutluluğunun yanından geçmişim gibi tuhaf bir heyecan hissettim.