Kitabı bitirmem uzun zamanımı aldı ancak sebebi iş yoğunluğuydu. Son 200 sayfası bir akşam da bitti ve gecenin bir vaktinde inceleme yazısı yazmaya üşenmeyeceğim kadar güzel bir kitaptı. Ne zamandır kitap okurken ağlamıyorum diye düşündüm bitirdiğimde. Her duyguyu öyle güzel aktarmış yazar öyle güzel hissettirdi ki. Söyleyecek çok şey var ama ifade etmek zor. Ve şunu da söylemeden edemeyeceğim bir kadın hem eş hem anne hem kahraman hem arkadaş nasıl oluyor anlamak için muhteşem bir kitap. MUHTEŞEM!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Ben inceleme okurken ilk önce netliğe bakıyorum. O yüzden hiç uzatmadan hemen yazmak istiyorum fikrimi. OKUYUN! Bu kitabı mutlaka okuyun. Çok güzeldi. 2 günde bitti koca kitap. Bir sürü karakter var ve ilk sayfadan itibaren hiçbirinden sıkılmadan Her birinin hikayesini ayrı zevkle okudum. Hiç mi yormaz bunaltmaz bir kitap. Son zamanlarda okuduğum en iyilerdendi.