Bütün mesele hayatımızda bizim dışımızda gerçekleşen olayları bizlerin doğru yorumlayıp yorumlamadığımızdır . Hayat yapacağını yapar ve gerisine karışmaz. Şimdi ben, senin başına gelen her şeyi doğru yorumlamani istiyorum. Acılar tazeyken bunu hemen yapmak kolay değildir. Kendine zaman ver ama hayatı doğru oku.
Hepimiz hata yapıyoruz . Bunları geçmişte bırak. Kinle, öfkeyle yaşarsan hayat sana güzel şeyler veremez. Bu sefer de böyle kesersin önünü. SEN AÇ KOLLARINI, SARIL DÜNYAYA, BAK BAKALIM O ZAMAN DÜNYA SANA NELER VERECEK.