Hepimiz, çok farklı kurallarımız, örf ve adetlerimiz olsa da, aynı ülkenin çocuklarıyız. Kökümüz aynı. Birbirimize bazen kızsak da, söylensek de birbirimize el değiliz. Babaannemin sık söylediği bir laf vardı, " kardeş kardeşi atar, yar başında tutar" derdi. Yani uçuruma kadar götürse de aşağı atmaz, demekmis.