“Bilgi yokluğunun olduğu noktaları kara birer delik gibi algılamalıyız”/ “beyinlerimiz anlaşılabilecek kadar basit olsaydı biz onu anlayabilecek kadar akıllı olmazdık”. Beyin, metabolizma, çevresel koşullar ile insan davranışları ve karakter oluşumu hakkında bilimsel yaklaşımlar sunan, “biz kimiz” sorusunu kafada basit de olsa şekillendiren bir kitap. Keyifle okudum. İyi okumalar.
Her kitap yeni bir bilgi...insan sağlığı ve fizyolojisine dair çok güzel kazanımlar edindim. Yazarına ve kitabı bana hediye eden arkadaşıma sonsuz teşekkürler...