Herşeye bir çare bulunur ve her kalp ölmeden aşkı tadar. Mesele aşkı denk getirmek. Aynı anda sen ona kapılmışken oda sana kapılacak... Cogu ilişkide bu Yok,hatta çoğunda yok sanirim, çok azında var. Hepsi birbirine aşık olduğunu sanıyor. Kaybetmekten korkmalar falan. Kaybedince birsey olmuyor ki...