Herşeye bir çare bulunur ve her kalp ölmeden aşkı tadar. Mesele aşkı denk getirmek. Aynı anda sen ona kapılmışken oda sana kapılacak... Cogu ilişkide bu Yok,hatta çoğunda yok sanirim, çok azında var. Hepsi birbirine aşık olduğunu sanıyor. Kaybetmekten korkmalar falan. Kaybedince birsey olmuyor ki...
Okuduğum kitaplar arasında en sevdiğim. Hani o hepimizin vazgeçemediği mutlkaa bizde derin izler bırakan kişiler varya. Aslında onlara üzülüp vakit kaybetmek yerine kendi hayatımızı güzelleştirmemis gerektiğini anladim. Yillarca sevdiği ondan ayrılan kızın arkasından üzülen Miraç Çağrınin zaman geçince hak ettiği sevgiyi hakeden kişiyle mutlu sonu. Bence okunmasi lazim. Diğer kitaplarına göre en güzeli. Ve son bir tavsiye cok duygusalsanız kitabı okurken dikkat edin gözyaşlarınız kitabi ıslatmasın.
Yorumlara baktim da herkes benim gibi aynı şey dikkatini çekmiş. Bazi cümlelerin sürekli tekrar edilmesi. Evet bir cümleyi 10 sayfa sonra yine görüyorsunuz. Diger 2 kitabina göre pek sevemem.