2. Kitabi olan hissettire göre daha güzel ve akıcı. Çoğu insanin duygusundan birer parça mutlaka bulunuyor. Zaten illa her insanin hayatinda bir aşk geçmiştir. Ya sonu vedayla biter ya mutlulukla. Miraç Çağrı sonunu hüzünlü bitirenlerden.
Erkekleri bilmem ama genç kızlar okusun. Malum bazen kızlar bazı erkeklerdeb daha duygusal olabiliyor. en azindan ufakta olsa kitabın bir yerlerinde "sanki bu benim ya" diyorsunuz.