Bende çiçeklerle, hayvanlarla vs dost görüp dertleşebiliyorum aşk besleyebiliyorum onlarında yeri bende ayrı tabiki de sadece insanlarla dost olunmaz zaten bu zamanda dost da yok
Dün bir rüya görmüş olmalıydı ama yine de büyük bir umutla merhaba dedi Merhaba diye karşılık verdi POKO biliyordum Rüya görmediğimi biliyordum dedi MİYA Evet dedi poko Ben konuşan bir kardan adamım Bu harika dedi Miya Hiç konuşan bir kardan adam görmemiştim arkadaş olabilir miyiz tabii dedi poko memnuniyetle....