Kitabın çok akıcı bir dili var bir solukta okuyabileceğiniz bir kitap. İlerde meslek hayatımıza başladığımızda kitapta anlatılan hikayeler kadar zorlu şeyler yaşamasak da aynı duyguları, tedirginlikleri, korkuları yaşayacağımızı hissettim. Kitapta kendimi buldum diyebildiğim kitaplardan bir tanesi oldu. Ayrıca psikolojik analizlerini iyi yapmış yazar. Bir bağımlılığın nasıl oluştuğunu, o sırada bağımlı insan neler düşünüyor neler hissediyor bunu anlamamı sağladı.