Tek kelimeyle enfess.. Ne tasavvufla sıkıyor ne de modern hayatla boğuyor.. akıcı ve güzel dersler veriyor. Özellikle şems'in olduğu bölümlerde insan zihniyetinin pek de yol katetmedigini görüyorsunuz.. Elif ŞAFAK iyi bir yazar bence diğer kitaplarında da bunu görebilirsiniz. 2015 lerde okuduğum hersene tekrar yaptığım bir kitap :)