KübraPlt

KübraPlt
@Kubratplt
Birinize değil hepinize yargı !!
Ansızın Ölsem, Bakabilecek misin gökyüzüne?
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
- Ben ölürsem, küllerimi onun gamzelerine gömsünler olric. + Siz öldüğünüzde, o hala gülebiliyorsa, külleriniz okyanusa yakışır efendimiz...
Kitap
Ben ölsem belki o ağlardı ama o ağlasaydı ben ölürdüm...
Şiir

KübraPlt

, bir kitap okudu
Puan vermedi·348 syf.·
Beğendi
·
103 günde okudu
·
2021 5. kitabı
Fyodor Dostoyevski
9.1/10 · 194,5bin okunma
Büyüdüğünüzü ne zaman fark ettiniz?
Artık dizlerimin kanamasına üzülemediğimde.... Siz ne zaman fark ettiniz?