Kız kardeşim yıllar önce youtube videolarını izliyordu Şeyma Ünal‘ın, bir gün öyle denk gelip oturdum videonun başına o gün bu gündür sıkı takipçisiyi(z)m. Gerçek bir influencer kendisi benim için.
Şeyma Ünal bu kitapta, yetişkinlerin hemen unutacağı fakat küçük bir çocuğun yıllarca unutamadığı tatlı, hüzün dolu yaşanmışlıkları bizimle buluşturmuş.
Su gibi akan, insanın içini sıcacık yapan hikayeler… Tavsiyedir.
Umarım her zaman yazarsınız.
Çocukluğun en kırılgan tarafı bu sanırım. Kin tutamıyorsun ama onun dışında her şeyi tutuyorsun; günü geldiğinde kendini başka kimsenin edemeyeceği şekillerde sabote etmek için.
İki insan arasında hep tek yol var sanıyordum o güne kadar. Sen birine kendini ne kadar yakın hissedersen o da sana o kadar yakın hisseder. Oysa hissedilen yakınlık başkaydı, gerçekte olan başka. İki insan arasında her zaman iki yol vardı. Sen onu yanında sanırken o seni köprülerin ardından izleyebilirdi. Herkes kendi aklının içinde yaşıyordu. Ve gerçeği bilemezdin. Neredeyse hiçbir zaman…