Evren küçük

Evren küçük
@Kucukevren41
Hayata her zaman pozitif bakın, Gülün, sevin, sevinin, gezin ve en çokta tebessüm edin. Mutluluğu kendiniz yakalayın mutlu, umutlu güzel gülümsemelere İnstagram: kucukkevren4141
İş sağlığı ve işçi güvenliği personel
2 yıllık işletme yönetimi ve adalet yönetim mezunu
Kocaeli Karamürsel
Kocaeli Karamürsel, 7 Ekim 1994
15 okur puanı
Ocak 2023 tarihinde katıldı
Deprem öldürmez işi bilmeyenler öldürür
Annemi kurtarın diyen küçük kız Amca çekme başım açık diyen kız çocuğu Elimde bisküvi var yiyemiyorum diyen baba Çocuklarımı çıkartın diyen anne Kızının elini bi dk bile bırakmayan baba İçerde bi abla bana yemek getirdi benimle oynadı diyen çocuk. Allah'ım beni biran önce cennetine alda doyayım diyen çocuk ve kaybettiğimiz canlarımız unutmadık unutmayacağız... 😥 Rabbim ülkemize milletimize tekrar böyle felaketler acılar yaşatmasın. 🤲 06.02.🥀
6 Şubat - 04.17 - Deprem
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Her ne zaman, yolda geçen bir cenaze arabası görsem, resmen kalbim sıkışıyor, içimde her zaman o ölüm korkusu sarıyor etrafı mı. Acaba diyorum, bu kez kim ağlıyor, şuan o soğuk toprağa kim girecek, kimin evinde feryat ediliyor. Düşünmeden duramıyor insan. Hayatta her zaman iki şeyden korkmuşumdur. Birisinin evine giden, cenaze arabası Çocuk esirgeme yurdunun önünde duran o uzun araba. Acaba diyorum şimdi hangi çocuğu almaya gidiyor, hangi bebeği, hangi çocuğun ailesinden ağlayarak ayrılışını izliyor
Duygu ve Düşünce
Bakış açısınızı değiştirin
Az önce iş yerinde arkadaşlar ile sohbet ederken, zihniyetsiz saçma bir konuyla küçük bir tartışma içerisinde bulundum😂 anlatayım. Muhabbet evlilikten açıldı, bana aşk nedir, sevgi nedir diye sordular, empati dedim eğer bu olmazsa anlaşılalamaz olursunuz dedim. Genelde hepsi evli kesim olduğu için, bana; sen evde evlendiğin zaman kesin bu kafayla bulaşıkta yıkarsın, eşine yardımcı'da olursun dediler. Dedim evet ne vardı ki bunda? Dediler ki sen bu kafayla fazla yaşamazsın Neden dedim ya konuyu açar mısın? Neymiş; Kadın evde oturur, temizlik yapar, bulaşık yıkar evin reisi sen olursun dediler.. Güldüm; Siz dedim bu kafayla fazla yaşamazsınız Siz kendinize eş değil hizmetçi almışsınız, evlilik denilen şey illa çocuktan, yataktan ibaret değildir. Kimse kusura bakmasın'da her ne halt varsa her şey kadının üzerinden yürüyor, kadın bulaşık yıkasın, kadın yer silsin, kadın çocuk baksın, kadın evde otursun eşine hizmet etsin, kocasının ayaklarını yıkasın, önüne çayı koysun siz dedim hangi ilacı kullanıyorsunuz ya 😅 Kadını artık bir hizmetçi olarak görmeyin, şu zihniyetinizi artık değiştirin ya. Sen hizmetçi ile evlenmiyorsun, eşinle evleniyorsun. Oldu ne ala memleket ya. Sen bu kafayla eşini'de çalıştırırsın dediler Çalışmak ayıp değildir, kararı kendisine bırakırım dedim, ister çalışsın, ister çalışmasın. Kılıbıksın dediler😂 Sevdiğin, değer verdiğin, bir ömür aynı yastığa baş koyacağın Kadınını seçip, Allah'ın nasip ettiği eşim için bunları yapıyorsam evet varsın olsun kılıbığım dedim. Güzel bakan güzel görür dedim sen eşine hizmetçi gözüyle bakıyorsan onun adı ne aşk, ne evlilik ne sevgi. Siz kendinize hayatınıza eşinizi değil, size kafelerde hizmet eden garson sıfatında, kişi almışsınız dedim Mutlu olamazsın bakış açını değiştir dediler Siz hizmetçiniz ile mutluysanız
İnsan ve Duygular
Kitap yayın evi
Arkadaşlar herkese hayırlı geceler diliyorum, küçük naçizane bir sorum olacak lütfen mümkün mertebe, gerçekten dürüst bir şekilde yanıtlamanızı rica ediyorum. Arkadaşlar, üniversitesi'de hayatında tanımış olduğum dostum, arkadaşım, kardeşimin yazmış olduğu çok güzel şiirleri var. Üniversite zamanında çok güzel zamanlarımız oldu, ama sonrasın da arkadaşımın tavuk karası denilen hastalık yüzünden gözlerinin son derece kapandığı için hayatında artık bir şey yapamıyor, engelli kpss sınavına girdi atanmadı, en büyük hayali'de o şiirlerinin bir kitapa basılması ve yayın evlerine verilmesi, bildiğiniz güvenilir, kitap basan yardımcı olabilecek arkadaşlar varmı. Bakın sizden para, pul, mal lafı yapmıyorum. Sadece arkadaşımın artık gözlerinin tamamen kapanmadan son istegini yerine getirmek istiyorum. Annesi de o hastalık yüzünden tamamen görme engelli. Yani bir evin için de 2 tane görme engelli birisini düşünün, birisi üstelik 26 yaşında gencecik bir kişi. Yardımcı olabilecek arkadaşlar, Allah rızası için tanıdık, güvenilir yayın evi söyleyebilir mi. Şimdi den teşekkür ederim. Hayırlı geceler...
İnsan ve Duygular
Herkes konuşabilir, herkes aynı dili bilebilir ancak kalbinizin lisanını bilen tek bir kişidir. O kişiyi kaybetmeyin.