Bu fotoğrafı çekerken, kedinin gözlerinde ki umut ışığını görmeniz lazımdı. Susamış bir şekilde, sebilin üzerine çıkmış damla damla akan sudan içerken, suyu açtığım an kedinin bana bakışını unutamıyorum. Sanki konuşuyor teşekkür ederim der gibiydi.
Umut her zaman vardır arkadaşlar, umudunuzu kaybetmeyin...