Aslında 2020 herşeyin başlangıcı olarak görülmektedir. Küresel güçlerin dünyanın sonunu getirecek kaosu başlatmış ve sonrası için çalışmalarına devam etmektedir. Gündem deki konulardan bahsedilmiş.
Kitap elektromanyetik silahların olabilirliği hakkında yazılmış güzel bir kitap.
Haarp ile alakalı yeni yazılmış kitapları da okumuştum.
Meğer yıllar önce araştırılmış ancak gündeme gelememiş.
Bence kesinlikle okunması gereken bir kitap.
Kitap genel olarak güzel mutlaka okunmalı tavsiyemdir.
Ancak bazı yerlerde sıkıcı geldi bana.
Ama yine de okudum bitirdim.
Yazarın emeğine sağlık diyelim.