Büyüdün diyorlar bana ama yeni yaşın heyecanı yok içimde. Doğum günümü kutlayan o sesi, beni yaşlandın ya sen diye güldüren o kalbi , dostumu, rehberimi 9 gün sonra toprağa gömdüler. Herkes yeni yaşımda güzel dileklerde bulunacak kalbim acıyı daha çok hissedecek biliyorum seni kaybetmenin acısından kimsenin haberi olmayacak.kendimle yaşayacağım yokluğunu. Bundandır ki bu yıl ve ömrümün son demine kadar olan yaşıma dek doğum günüme dair bir şey duymak istemiyorum. Cemal Süreya sayın beni doğum tarihini anlamlandırdığı gün yapan. Ben acının ismini Ekim koydum. Ben 13 Ekim 'de doğmadım var sayıyorum. Ve de ömrümü güzel kılan tarihe kavuşana dek doğmamış sayıyorum kendimi. İyiki demeyin kutlamayın çünkü bir daha hiç hissetmeyeceğim mutluluğunu