Kaknüs

Kaknüs
@Kulink
Ölen insanların arasındaydım hepsi bu...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Yolculuk her zaman çekmiştir beni...
Baba,neden bizim sokaklarda gülen insanlar yok? Bizler gülmeyi bilmeyiz oğlum. Ama neden? Kim bilir,belki yüzyıllardır ağladığımız için.
...hiç sevmediğin biri ,bir şey yok mu senin? Var.Ben kendimi sevmiyorum.Kendimi ,anladın mı? Niye ki? Hep böyle yalan söylediğim için.
bu yeryüzü yoruyor beni...
Kafamda,garip ,irkintili nal sesleri Bu yeryüzü yoruyor beni... Konuşmak ,söylemek ,kurtulmak istiyorum;siz kafalarına kargaların sıçtığı korkuluklar!